close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל היתרונות של הדפס על קנבס

מערכת שורשא סיוון, תשפא12/05/2021

מה זה בכלל הדפס על קנבס, לאן הוא מתאים ולמה כדאי להשקיע בו? כל התשובות – בהמשך מאמר זה!

תגיות:
קצת על הקנבס
הקנבס, שפירושו בעברית הוא בד ציור, הוא בד ארוג באופן גס ויש לו שימושים רבים ושונים כמו למשל ציפוי של סירות, יצירת אוהלים ומפרשים ועוד. כמו כן, וכפי שניתן להבין משמו העברי, הבד משמש רבות גם כמשטח לציור. יחד עם זאת, גם אם רוצים רק ליצור תחושה של ציור מקורי ומרשים, נעשה שימוש רב בקנבס.

קצת על הדפס על קנבס
עד עכשיו עסקנו בשימושים השונים שניתן לעשות בקנבס. אבל הרי התכנסנו כאן כדי לדבר על הדפס על קנבס, לא? אז ראשית, הרעיון של הדפסה על הקנבס דומה מאוד לרעיון של ציור עליו – להשתמש בבד האיכותי כדי לצבוע אותו, בין אם בצבע ובין אם בדיו, כדי ליצור קישוט יפה לקיר של הבית, של המשרד, של החנות, או כל מקום אחר שתבחרו.

יתרון המראה של הקנבס
היות שבד הקנבס נועד לציור עליו, יש לו את המראה המושלם כדי לשאת ציורים. למעשה, גם כאשר מדפיסים עליו את הציורים, הם נראים נפלא ואפילו אותנטיים! היות שכך, הם באמת מתאימים להשמה בכל מקום שבו הייתם שמים ציור של ואן גוך ואפילו של דה וינצ'י, אבל בלי הצורך לשמור עליהם תחת אבטחה כבדה. פשוט ליהנות מתחושת היוקרה שהם נותנים באמצע הסלון הביתי שלכם.

היתרון של אפשרויות הגיוון
היות שמדובר על הדפס על קנבס ולא על ציורים מקוריים באמת, ניתן ליהנות מכל סוג של הדפס בלי להמתין לציור הפיסי שלו. כמו כן, באמצעות שיטה זו ניתן גם להדפיס כל דבר שרוצים. לדוגמה, אם תרצו להדפיס דיוקן של עצמכם ושל המשפחה שלכם, תוכלו לעשות זאת על ידי הדפסה של תמונה קיימת.

יתרון המחיר
כאמור, הדפס על קנבס הוא לא ציור מקורי. היות שכך, הוא לא דורש צייר שיעמוד ויצייר את הציור בעזרת צבעי שמן יקרים, אלא את הציוד הדרוש כדי לייצר את ההדפס. עובדה זו מאפשרת לנו ליהנות גם ממחירים מאוד אטרקטיביים וגם מקישוט נפלא לקיר לפי הבחירה האישית והטעם האישי שלנו!

לסיכום
הדפס על קנבס הוא הדרך הטובה ביותר לקשט את קירות הבית, המשרד או כל קיר אחר שנבחר. זאת, מפני שהקנבס לכשעצמו יוצר רושם יוקרתי ומרשים ובנוסף, הוא מאפשר גם להדפיס עליו כל דבר שנבקש. בין אם מדובר על העתק של ציור מפורסם ובין אם מדובר על תמונה קיימת, שניתן להדפיס בכל גודל שנרצה. כמו כן, העלויות של הדפסים אלו הן נמוכות משמעותית בהשוואה לציורים אותנטיים בעיקר בזכות העובדה, שלא נדרש אותו זמן עבודה כדי לייצר אותם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה